Mari-Prinsessa Ståhlhammar ilmoitti päätöksestään Instagramissa.
NRJ aamuohjelmassa kuullaan pian muutoksia, kun myös radiojuontaja Mari-Prinsessa Ståhlhammar kertoo jättävänsä kanavan aamulähetyksen.
Ståhlhammar kertoi ratkaisustaan omalla Instagram-tilillään. Julkaisussaan hän kuvaa kulunutta vuotta uransa kannalta poikkeuksellisen tärkeäksi vaiheeksi.
– Mun suuri unelma radiojuontajuudesta toteutui ja se, että sain sen tehdä juuri tässä porukassa on kaikista suurin lottovoitto. Kiitokset ja arvostus tiimille studion sisällä eivät mahdu tähän eikä niihin mitkään sanatkaan riittäisi. Mutta kiitos niin perkuleesti, julkaisussa kirjoitetaan.
Merkityksellinen, mutta kuormittava työ
Vaikka työvuosi oli ammatillisesti merkityksellinen, Ståhlhammar kertoo arjen olleen samaan aikaan kuormittavaa.
Hänen mukaansa neljän pienen lapsen perheen ja kiireisen työn yhdistäminen on ollut raskas kokonaisuus, joka vaikutti päätökseen.
– Mä kuvittelin et voisin saada kaiken, mutten saanut. Tai mä sain kyllä, mutta mun perhe ei. Mun omatunto painaa tästä niin paljon etten nytkään meinaa kyyneliltäni nähdä kirjoittaa.
Aikoo jatkaa radion parissa
Julkaisun perusteella radiotyö ei kuitenkaan jää kokonaan taakse. Ståhlhammar kertoo katsovansa tulevaan luottavaisin mielin ja toivovansa jatkavansa radion parissa myös myöhemmin.
NRJ Saarinen Shöy -aamuohjelmasta kerrottiin jo aiemmin tällä viikolla toisestakin muutoksesta, kun Niko Saarinen ilmoitti jättävänsä aamulähetyksen.
Ohjelmaa ovat juontaneet Saarisen lisäksi Mari-Prinsessa Ståhlhammar ja Niko Nousiainen.
Kolmikon yhteinen viimeinen lähetys kuullaan perjantaiaamuna.













